  • 1. Data: 2007-09-30 11:41:19
    Temat: reklamowanie zakładów bukmacherski w Polsce
    Od: "Gabriel" <g...@g...Gabriel>

    Kiedyś była ustawa zabraniająca popularyzacji hazardu w Polsce, dlatego
    firmy takie jak sts, profesjonal i totomix nie mogly reklamowac sie.
    Profesjonal omijal to w ten sposob, ze w Przegladzie Sportowym byl
    wycinek z ulotki z oferta, czyli taka nie do konca ale zawsze reklama.
    Weszlismy do UE i firmy bukmacherskie rzucily sie na polski rynek.
    Troche Polsce to przeszkadzalo, ale okazuje sie, ze bedac w UE
    mamy obowiazek zezwolenia na reklamowanie sie firm zarejestrowanych
    w UE. Teraz pytania.
    1) Czy teraz Sts i inne polskie firmy moga sie reklamowac w Polsce?
    2) Czy ja jesli jestem polakiem a zaloze firme na Malcie, moge
    reklamowac w Polsce? Czy bedzie to sie prawnie kłocic,
    z jednej strony nie moge bo polak z drugiej firma w UE to moze.
    3) Powiedzmy, ze mam ochote reklamowac firmy i sam zakladam strone
    o bukmacherce typu "Ludzie grajcie :)" robie platak stsu i profesjonala
    i umieszczam reklame w gazecie. Moge?