    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja - uszkodzona przesylka - odpowiedz
    Date: Wed, 29 Aug 2007 22:05:52 +0200

    witam
    mam do czynienia z firma UPS, nadalam za ich posrednictwem muszle wc,
    dotarla do klienta uszkodzona, byla dobrze zabezpieczona... 5 warstw
    folii babelkowej, tektura, papier zewnetrzny, klientka twierdzi ze
    musiala zostac uszkodzona w transporcie, choc opakowanie zewnetrzne nie
    zostalo uszkodzone, co tez Pani potwierdzila w raporcie szkody, niestety
    reklamacja zostala odrzucona,

    i teraz pytanie... ja skladalam reklamacje na przesylke o numerze
    nadania 123, natomiast w odpowiedzi mam napisane, ze pismo z UPS
    dotyczny przesylki nr 543 (zupelnie inna), jest podanu numer reklamacji,
    ale nie wiem czy to jest ten dotyczacy mojej reklamacji, ogolnie z
    odpowiedzi mozna wywnioskowac, ze jest to odpowiedz na moje zapytanie,
    ale w nagłówku jest inna przesylka, czy taka odpowiedz jest wazna, czy
    moge uznac ze nie otrzymalam odpowiedzi na moja reklamacje...

    Pozdrawiam
    ANia