eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - uszkodzona przesylka - odpowiedzRe: reklamacja - uszkodzona przesylka - odpowiedz
  • Data: 2007-08-30 09:15:05
    Temat: Re: reklamacja - uszkodzona przesylka - odpowiedz
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Ania napisał(a) :
    > mam do czynienia z firma UPS,

    Już wiem skąd wzięła się nazwa firmy. Jest to słowo wymawiane
    przez pracowników po załadowaniu każdej paczki. Każdej, która im
    się wymskła na glebę... ups!

    > nadalam za ich posrednictwem muszle wc,
    > dotarla do klienta uszkodzona, byla dobrze zabezpieczona... 5 warstw
    > folii babelkowej, tektura, papier zewnetrzny, klientka twierdzi ze
    > musiala zostac uszkodzona w transporcie, choc opakowanie zewnetrzne nie
    > zostalo uszkodzone, co tez Pani potwierdzila w raporcie szkody, niestety
    > reklamacja zostala odrzucona,

    Wysłałem tą firemką komputer w grubym kartonie. Naokoło obudowy
    dodatkowo wytłoczki od jajek i bloki styropianu. Odbiorca nie
    zauważył uszkodzenia paczki, bo było od spodu. Obudowa wgnieciona
    na prawie 10 cm! Tak jakby ktoś skoczył z piętra na ten karton!
    Na razie zdaje się działać. Ale to kwestia krótkiego czasu, gdy
    dyski padną.
    Odbiorca nie reklamował, bo odebrał i podpisał bez zastrzeżeń :-(

    --
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 30.08.07 12:09 Ania

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1