    From: "PaRaDzIqS" <c...@j...cy-rot13>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja towaru
    Date: Mon, 12 Feb 2007 14:19:07 +0100

    Witam serdecznie.
    mam taki problem.
    niecaly rok temu zakupilem (przez internet) od jednej firmy telefon
    komorkowy.
    jako dowod zakupu posiadam jedynie karte gwarancyjna.
    no i teraz zaczynaja sie schodki bo telefon sie popsul, chce zglosic
    reklamacje i jak to najlepiej zrobic?
    przeciez jak wysle telefon razem z karta gwarancyjna to jaka mam pewnosc ze
    firma mi odesle telefon? przeciez moga powiedziec ze nigdy takiego telefonu
    mi nie sprzedali, ani nie przyjmowali zadnego telefonu do reklamacji.