eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja gwarancyjnareklamacja gwarancyjna
  • Data: 2011-07-20 22:02:17
    Temat: reklamacja gwarancyjna
    Od: tko <_@_.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Sytuacja jest następująca: posiadam rower z dożywotnią gwarancją na
    ramę. Dzisiaj rama pękła i oddałem do punktu w którym kupiłem rower. Tam
    dowiedziałem się, że:
    - na pewno producent nie produkuje już takich ram (rower ma 9 lat)
    - na pewno część elementów z obecnego roweru nie będzie pasowała do
    nowej ramy
    - za nowe elementy (aby przystosować nową ramę) muszę zapłacić sam
    - za montaż nowych elementów (skomplikowanych, typu przeplatanie koła),
    muszę zapłacić sam
    (i teraz najlepsze)
    - nowa rama będzie prawdopodobnie importowana i ja mam zapłacić opłatę celną

    Moje pytania:
    1) Rozumiem, że nie ma obecnie takich ram jak 9 lat temu, ale kto ponosi
    koszty "dopasowania" do istniejących części?
    2) Z tym cłem chyba sobie jaja robią, czy to normalna praktyka?

    Obecnie oddałem rower i czekam na informację co zaproponuje sklep/producent.

    Na karcie gwarancyjnej nie ma żadnych zapisów odnośnie powyższych
    punktów (jedynie co obejmuje gwarancja, jej czas realizacji i że nie są
    objęte mechaniczne uszkodzenia, naturalne zużycie etc.).

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1