  • 1. Data: 2005-12-25 20:30:42
    Temat: reklamacja
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    Witam
    Oddałem kamerę do reklamacji (nagrywała wg mnie za dużo szumów pracy
    własnego mechanizmu)
    Oprócz tego kamera działała przez prawie rok bez problemów
    Kamera została odesłana przez sklep doserwisu
    Wróciła z adnotacją że wszystko jest ok a te szumy są w normie (ja uważam
    inaczej)
    Po powrocie do domu okazało się że kamera w tej chwili ma problemy z
    nagrywaniem (co jej się nigdy nie zdażyło)tzn raz nagrywa raz nie
    Okres 12 miesięcznej gwarancji minoł kiedy kamera była w serwisie
    Co zrobić w takiej sytuacji
    Czy przyda się jakieś orzeczenie niezależnego rzeczoznawcy czy poprostu ją
    odesłać po raz kolejny do serwisu

    Tomek

    Tomek

  • 2. Data: 2005-12-25 21:02:29
    Temat: Re: reklamacja
    Od: scream <n...@p...pl>

    Tomek napisał(a):
    > Okres 12 miesięcznej gwarancji minoł kiedy kamera była w serwisie
    > Co zrobić w takiej sytuacji

    Gwarancja jest dobrowolna i producent może jej udzielić bądź nie. Zobacz
    zapisy w umowie gwarancyjnej. Często jest tak, że gwarancja jest
    automatycznie przedłużana o czas, w jakim sprzęt znajdował się w serwisie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl