-
1. Data: 2003-03-22 13:52:07
Temat: reklamacja
Od: "slash" <s...@d...net>
Mam pytanie:
Kupilem sobie ostatni telefon (w czwartek),
od wczoraj cos sie dzieje z nim rozne problemy, a jako ze mam dosc daleko
do salonu gdzie go kupilem bede u nich dopiero w poniedzialek,
i chcialbym sie dowiedziec czy istnieje szansa wymiany tego telefonu na nowy
wolny od wad bez zbednego serwisu itd, karta gwarancyjna jest juz podbita
przez sklep,
jesli jest to mozliwe to na jakiej podstawie, a jesli nie to jak moge
wymusic na nich jak
najszybsza naprawe usterki, lub czy moze jest mozliwe rozwiazanie umowy z
operatorem
na podstawie tego - bo jakos mi sie nie widzi zbyt dobra zywotnosc tego
telefonu, skoro po
2 dniach juz sie psuje.
Z gory dzieki za pomoc
-
2. Data: 2003-03-22 15:34:07
Temat: Re: reklamacja
Od: huski <h...@p...onet.pl>
"slash" <s...@d...net> pisze w
news:b5hq1u$8ah$1@nemesis.news.tpi.pl:
> wymusic na nich jak
> najszybsza naprawe usterki,
UWAZAJ! Przejrzyj archiwum grupy bylo tutaj juz kilka postow jak to ktos
sie skarzyl, ze oddal telefon do warsztatu i dostal pismo, ze w telefonie
wykryto slady wilgoci...
--
huski
h...@i...pl