    From: "slash" <s...@d...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja
    Date: Sat, 22 Mar 2003 14:52:07 +0100

    Mam pytanie:
    Kupilem sobie ostatni telefon (w czwartek),
    od wczoraj cos sie dzieje z nim rozne problemy, a jako ze mam dosc daleko
    do salonu gdzie go kupilem bede u nich dopiero w poniedzialek,
    i chcialbym sie dowiedziec czy istnieje szansa wymiany tego telefonu na nowy
    wolny od wad bez zbednego serwisu itd, karta gwarancyjna jest juz podbita
    przez sklep,
    jesli jest to mozliwe to na jakiej podstawie, a jesli nie to jak moge
    wymusic na nich jak
    najszybsza naprawe usterki, lub czy moze jest mozliwe rozwiazanie umowy z
    operatorem
    na podstawie tego - bo jakos mi sie nie widzi zbyt dobra zywotnosc tego
    telefonu, skoro po
    2 dniach juz sie psuje.
    Z gory dzieki za pomoc