eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja › reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: skecaj <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja
    Date: Mon, 11 Jul 2005 16:28:17 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <M...@n...tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dbo208.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121092023 17825 83.23.40.208 (11 Jul 2005 14:27:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jul 2005 14:27:03 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: MicroPlanet Gravity v2.30
    X-Antivirus: avast! (VPS 0527-2, 2005-07-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:311903
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, ponad 3 tygodnie temu zamówilem towar przez Internet.
    Oferta była przedstawiona na stronie www, zamówienia dokonałem
    telefonicznie. Zapłaciłem za nią przy odbiorze (poczta polska).
    Ponieważ towar miał defekt następnego dnia go odesłałem.
    Sprzedawca powiedział że czekają za nowym towarem i wymiana
    może trochę potrwać, jednak mija już 3 tydzien, a towaru nie ma,
    odechciało mi się już czekać i wysłałem e-maila że chcę zwrotu
    pieniędzy. I teraz moje pytania. Ile sprzedawca powinien mi zwrócić?
    Towar+2xprzesylka? Czy może Towar+1xprzesyłka(do nich)?
    Co mogę zrobić jeśli sprzedawca odmówi zwrotu pieniędzy, a ja już
    nie chcę dłużej czekać? Co mogę zrobić jeśli sprzedawca odmówi i
    wymiany, i zwrotu pieniędzy;)? Ile mnie to będzie kosztowało:-)?
    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1