eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacjareklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.vectranet.pl!not-for-mail
    From: "Piotr" <h...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: reklamacja
    Date: Fri, 18 Sep 2009 07:06:22 +0200
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <h8v1rg$luh$1@news.vectranet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 088156162077.rzeszow.vectranet.pl
    X-Trace: news.vectranet.pl 1253247664 22481 88.156.162.77 (18 Sep 2009 04:21:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Sep 2009 04:21:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:607586
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Wiem że ten temat był już wiele razy poruszany, ale chyba jakoś przeoczyłem
    interesującą mnie kwestię.

    Chodzi o sklep dla "intelygentnych" i ich zapis że oni działają tylko jako
    pośrednik w procesie reklamacji pomiędzy punktem serwisowym Gwaranta a
    klientem.
    i dalej
    że termin realizacji uprawnień gwarancyjnych ulega wydłużeniu o czas
    niezbędny do przewiezienia sprzętu do punktu Gwaranta i z powrotem.

    A moje pytanie jest czy to jest zgodne z prawem i czy jest jakiś max czas
    (poza 14dniowym na rozpatrzenie) na łączne załatwienie sprawy czyli
    rozpatrzenie i transport?
    Jeśli to ma znaczenie to sprzęt kupiłem bezpośrednio w MM i tamże złożyłem
    reklamację.
    Rozchodzi się o to że trwa to już prawie 4 tygodnie i chciałbym się
    przygotować jak do nich pójdę.

    Pozdrawiam
    Piotr



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1