eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacjareklamacja
  • Data: 2009-09-18 05:06:22
    Temat: reklamacja
    Od: "Piotr" <h...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Wiem że ten temat był już wiele razy poruszany, ale chyba jakoś przeoczyłem
    interesującą mnie kwestię.

    Chodzi o sklep dla "intelygentnych" i ich zapis że oni działają tylko jako
    pośrednik w procesie reklamacji pomiędzy punktem serwisowym Gwaranta a
    klientem.
    i dalej
    że termin realizacji uprawnień gwarancyjnych ulega wydłużeniu o czas
    niezbędny do przewiezienia sprzętu do punktu Gwaranta i z powrotem.

    A moje pytanie jest czy to jest zgodne z prawem i czy jest jakiś max czas
    (poza 14dniowym na rozpatrzenie) na łączne załatwienie sprawy czyli
    rozpatrzenie i transport?
    Jeśli to ma znaczenie to sprzęt kupiłem bezpośrednio w MM i tamże złożyłem
    reklamację.
    Rozchodzi się o to że trwa to już prawie 4 tygodnie i chciałbym się
    przygotować jak do nich pójdę.

    Pozdrawiam
    Piotr



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1