  • 1. Data: 2005-02-08 08:37:19
    Temat: reklama wyrobów alkoholowych - jak to jest?
    Od: "M" <spamerom@mowimy_nie.pl>

    witam serdecznie grupowiczów, mam pytanie - jak obecnie wygląda sprawa z
    reklamą wyrobów alkoholowych? Głównie chodzi mi o reklamę w prasie. Atykuł
    13 punkt 3, Rozdział 1, Przepisy ogólne Ustawy z dnia 26 października 1982
    r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi mówi, że:
    "zabrania się prowadzenia na obszarze kraju reklamy napojów alkoholowych".
    Jako późniejsze zmiany znalazłem na stronach www odnośnik do Ustawy z dnia
    24 lipca 1998 r. o zmianie niektórych ustaw określających kompetencje
    organów administracji publicznej - w związku z reformą ustrojową państwa,
    jednak w tej ustawie nie rzucił mi się w oczy tekst regulujący tą sprawę.
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby rozjaśnić mi temat?

    z góry dziękuję,
    Mirosław Zawałkiewicz

  • 2. Data: 2005-02-09 19:27:21
    Temat: Re: reklama wyrobów alkoholowych - jak to jest?
    Od: "M" <spamerom@mowimy_nie.pl>

    Użytkownik "M" <spamerom@mowimy_nie.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustawie nie rzucił mi się w oczy tekst regulujący tą sprawę. Czy ktoś z
    > szanownych grupowiczów mógłby rozjaśnić mi temat? z góry dziękuję,

    heh,
    nikt nie wie?
    no cóż :(