  • 1. Data: 2006-06-01 15:22:22
    Temat: rejestracja samochodu a miejsce stalego zameldowania
    Od: "mily" <s...@w...pl>

    Witam!

    Przywiozłem samochód z Niemiec.
    Teraz chcę go zarejestrować. Czekają mnie wizyty w:
    1. UC (zaświadczenie zapłacenia akcyzy)
    2. US (zaświadczenie o zwolnieniu z podatku VAT)
    3. SKP (badanie techniczne)
    4. Tłumacz przysięgły (tłumaczenie z języka niemieckiego)
    5. Ubezpieczalnia (OC)
    6. Wydział Komunikacji (tablice, opłata ekologiczne)

    I teraz pytanie: ile z tych czynności mogę przeprowadzić poza miejscem
    stałego zameldowania?
    Inaczej: które czynności _muszę_ załatwić w miejscu stałego zameldowania?
    Mam nadzieję, że tylko tablice...

    Przebywam obecnie w innym mieście i nie chcę mi się za każdym razem jeździć
    do miejsca stałego zameldowania.

    --
    Pozdrawiam,
    mily

  • 2. Data: 2006-06-01 16:19:22
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "mily" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 5. Ubezpieczalnia (OC)
    > 6. Wydział Komunikacji (tablice, opłata ekologiczne)

    US - wlasciwy miejscu zamieszkania , nie zameldowania
    tlumacz bez znaczenia
    ubezpieczenie bez znaczenia
    tablice zwiazane z meldunkiem
    UC -chyba bez znaczenia

  • 3. Data: 2006-06-01 19:00:15
    Od: "mily" <s...@w...pl>

    > US - wlasciwy miejscu zamieszkania , nie zameldowania

    Musze miec zameldowanie tymczasowe?

    > UC -chyba bez znaczenia

    Moze ktos potwierdzic?

    --
    Pozdrawiam,
    mily

  • 4. Data: 2006-06-01 22:07:48
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    mily napisał(a):

    > Musze miec zameldowanie tymczasowe?

    Dla US twoje miejsce zameldowania nie ma w ogole znaczenia, liczy sie
    fakt gdzie aktualnie mieszkasz.

    Jacek