  • 11. Data: 2007-05-16 20:45:19
    Temat: Re: rejestracja i nieoplacona 2 rata OC
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:bjchvp557664.7hjlktjecx2q.dlg@40tude.net Herald
    <h...@o...eu> pisze:

    > Wobec powyższego, kontynuując nokautujące epitety ze strony Artura pod
    > Twoim adresem
    Wobec powyższego zwrócę uwagę na twoją nieznajomość terminu "epitet",
    jednocześnie trzymając się konwencji stosowania terminologii rodem ze
    sportów walki zakwestionuję jakąkolwiek istotność opinii ślepego sędziego
    ringowego.

    > - zwrócę uwagę w związku z określeniem którego użyłeś:
    > "chodziłem do szkoły" - czy "uczęszczałem do szkoły"? :D
    Uczęszczałem metodą chodzenia. Nie wszystkim było dane właściwie to
    wykorzystać.

    --
    Jotte