eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworegulamin Cyfry+regulamin Cyfry+
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "dwaka" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: regulamin Cyfry+
    Date: Tue, 12 Jul 2005 14:38:31 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <db0dgc$9fo$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: cey21.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.interia.pl 1121171788 9720 83.30.200.21 (12 Jul 2005 12:36:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Jul 2005 12:36:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: bar.ka % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:312161
    [ ukryj nagłówki ]

    W wyniku intensywnej reklamy prowadzonej przez "Cyfrę+", której jestem
    abonentem, z początkiem roku wyraziłem zgodę na regulowanie opłat
    abonamentowych poprzez polecenie zapłaty z mojego k-ta bankowego, co było
    połączone z promocją w ramach, której udzielano abonentowi zniżki ( chyba
    12% - nie jestem pewien) przez okres półroczny oraz dodatkowo włączano
    pakiet Discovery - normalnie płatny dodatkowo - też na okres półroczny.
    Nawiasem mówiąc nie byłem zainteresowany tym pakietem, ale jak już włączyli
    to niech będzie.

    10.06. br. sprawdzając konto bankowe i rachunki z niego zapłacone,
    stwierdziłem, że rachunek Cyfry+ jest zbyt wysoki. Doszedłem do wniosku, że
    skończyła się promocja a więc i zniżka, ale to i tak było nie wszystko,bo
    okazało się, że niewiadomo, dlaczego doliczono mi opłatę lipcową ( Cyfra+
    ściąga abonament z góry) za pakiet Discovery, którego nigdy nie zamawiałem.
    W wyniku wymiany emaili z Cyfrą+ , dowiedziałem się, że wysłano do mnie
    informację w czerwcu o zakończeniu promocji ( której nie otrzymałem ) a
    ponieważ nie odpowiedziałem i nie zażądałem wyłączenia pakietu Discovery
    uznano, że się zgadzam na ten pakiet jako płatny. Jeszcze raz podkreślam, że
    nigdy nie zamawiałem tego pakietu - czy wobec tego trzeba płacić za coś,
    czego się nie zamawiało? Paradoksem dodatkowym jest to, że płacić muszę za
    cały lipiec, mimo, że11.07,br zgłosiłem Cyfrze+ brak zainteresowania tym
    pakietem. Dowiedziałem się od Cyfry+, że wszystko jest w porządku, nie mam w
    niczym racji, płacić trzeba czy się Discovery chce czy nie, bo tak wynika z
    regulaminu.

    Czy regulaminowo można zmuszać klienta do płacenia za niechciany towar ?

    Pozdrawiam dwaKa




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1