  • Data: 2006-07-05 16:20:53
    Temat: ratunku - uciązliwy sąsiad
    Od: "sanczes" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, co robić? Sąsiad z piętra pode mną od ponad 2 lat intensywnie
    remontuje mieszkanie (pomijam, że fantazji mi nie stało co tyle czasu można
    robić na 40-stu paru m2) robi to w godzinach zgodnych z regulaminem
    lokatorskim (np sobota 6.30) więc nic mu zarzucić nie można.
    Jednak trwa to naprawdę zbyt długo, ciężko pracujemy z moją przyjaciółką i
    po powrocie z pracy chcielibyśmy odpocząć (nie mówiąc o sobocie czy
    niedzieli). kilkukrotnie już prosiłem , upominałem, raz niewiele brakowało a
    w pysk dałbym, nic to nie daje. Chłop swoje-młotek i "puk puk" 4-godziny,
    wiertara i jazda młot udarowy i ognia. Co ja mu mogę zrobić? (To co
    chciałbym, koliduje z prawem niestety)
    pozdrawiam
    --

    cz1982/w drodze do ideału