  • 11. Data: 2010-10-26 20:07:51
    Temat: Re: rak toczący wymiar "sprawiedliwości"
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    news:ia7bos$e9g$1@news.onet.pl...

    > Różne bzdury pisujesz, ale te akurat łatwo obalić. W porównaniu do całej
    > populacji mężczyzn, wśród księży jest mniej pedofilów - biorąc pod uwagę
    > wyroki skazujące.

    Wobec mnogości wydalanych przez ciebie nonsensów trudno się dziwić, że nie
    jesteś w stanie ropoznać czytelnej ironii.
    No i nawet logika coraz bardziej szwankuje - mniej niż gdzie? Wśród
    prawników? W Polsce, na świecie, czy w Japonii?
    Ehh, nie ma o czym gadać...

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2010-10-26 20:16:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-26 22:07, Jotte pisze:
> [...]
    > No i nawet logika coraz bardziej szwankuje - mniej niż gdzie? Wśród
    > prawników? W Polsce, na świecie, czy w Japonii?

    Oczywiście, że nie ma o czym gadać. Fakty dla Ciebie nic nie znaczą,
    byle by tylko spłodzić tekst, który stwarza pozory mądrego, a w
    rzeczywistości składa się z powtarzalnych, miałkich intelektualnie
    haseł, podlanych obelgami wobec adwersarza.

    Pewnie coś jeszcze odpowiesz, ale już nie będę miał przyjemności
    zajrzeć, szkoda bajtów.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-10-26 20:31:35
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

> [...]
    > byle by tylko spłodzić tekst, który stwarza pozory mądrego, a w
    > rzeczywistości składa się z powtarzalnych, miałkich intelektualnie haseł,
    Trudno jest i nie ma sensu rozważać o "faktach" powstałych w twojej głowie.
    Takie zjawisko nazywa się manią lub obsesją.
    W ogóle jakbym Kaczora słyszał..., co to się z tobą porobiło...

    > Pewnie coś jeszcze odpowiesz, ale już nie będę miał przyjemności
    > zajrzeć, szkoda bajtów.
    A cóż mnie twoje przyjemności obchodzą? Odpisuję grupie, nie tobie,
    zawiedziony megalomanie.
    Przeczyta wielu lepszych od ciebie.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2010-10-28 06:41:53
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

> [...]
    > W ogóle jakbym Kaczora słyszał..., co to się z tobą porobiło...

    > A cóż mnie twoje przyjemności obchodzą? Odpisuję grupie, nie tobie,

    Może i przeczyta, ale zapewne pomyślą to samo

  • 15. Data: 2010-10-28 13:49:23
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Może i przeczyta, ale zapewne pomyślą to samo
    Każdy może myśleć co chce, a nawet myśleć, że myśli.

    --
    Jotte

  • 16. Data: 2010-10-28 18:52:22
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Każdy może myśleć co chce, a nawet myśleć, że myśli.
    Myślisz ?

  • 17. Data: 2010-10-28 19:01:15
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Myślisz ?
    Widzisz - nasza konstytucja zapewnia każdemu obywatelowi prawo do posiadania
    tego, co ten uważa za swoje poglądy.
    Jest to w zasadzie OK i do przyjęcia.
    Zapewnia także każdemu obywatelowi prawo do głoszenia tego czegoś.
    To już jest nie jest mądre rozwiązanie, ale cóż...
    Jednak na szczęście nie zapewnia w żaden sposób, że ktokolwiek się tym czymś
    przejmie, zamiast olać sikiem prostym.
    Tak więc korzystaj z konstytucji śmiało.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2010-10-29 06:57:30
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > czymś przejmie, zamiast olać sikiem prostym.
    > Tak więc korzystaj z konstytucji śmiało.

    Pytałem tylko czy myślisz, że myślisz