eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodstawa reklamacji mebla na zasadzie porownania z innym egzemplarzem?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2010-10-26 11:32:13
    Temat: Podstawa reklamacji mebla na zasadzie porownania z innym egzemplarzem?
    Od: WRonX <WRonX@[-CUT-].WRonX.net>

    Witam.

    Znajoma kupila ostatnio sofe. Obejrzalem, spodobala sie, tez kupilem.
    Okazalo sie, ze mebel odstaje jakoscia wykonania od tego, co widzialem u
    znajomej (ten sam sklep). Np. poduszki sa "slabiej" wypelnione i przerwa
    pomiedzy zlozonym oparciem a siedzeniem (do spania) jest niemilosiernie
    duza, o wiele wieksza, niz widzialem u znajomej.

    Przeszedlem sie do sklepu, obejrzalem tam ten sam model na ekspozycji,
    ale nie dalo mi to wiele, bo chyba byl zlozony na szybko i tam w ogole
    wygladal po rozlozeniu zupelnie inaczej (nie rozkladal sie do konca).
    Poduszki przynajmniej byly jak trzeba.

    Teraz pytanie - skoro sklep (nie nalezacy do producenta) ma egzemplarz w
    takim kiepskim stanie, to czy podstawa reklamacji moze byc proste,
    chlopskie "bo u znajomej jest dobrze, a u mnie nie"?
    W sklepie powiedziano mi, zebym zrobil zdjecia, jednak na zdjeciach
    takich rzeczy nie widac. Czuc je po rozlozeniu.

    Drugie pytanie - jak (czy w ogole probowac) zrealizowac reklamacje w
    sprawie poduszek? Ewidentnie sa mniej "upchane", na rogach w ogole
    niedopchane (niedopchniete?), ale to tez mozna stwierdzic metoda na
    macanta, bo jak inaczej... sile nacisku zmierze...? :/



    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]
    [= !o-- K-? w++$ !O !M- !V-- PS+ PE !Y !PGP !t !5 X++ R++ =]
    [= tv+ b+++ DI++ D+ G+ e+++ h--->---- r+++ y? =]


  • 2. Data: 2010-10-26 11:55:09
    Temat: Re: Podstawa reklamacji mebla na zasadzie porownania z innym egzemplarzem?
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-26 13:32, WRonX pisze:
    > Witam.
    >
    > Znajoma kupila ostatnio sofe. Obejrzalem, spodobala sie, tez kupilem.
    > Okazalo sie, ze mebel odstaje jakoscia wykonania od tego, co widzialem u
    > znajomej (ten sam sklep). Np. poduszki sa "slabiej" wypelnione i przerwa
    > pomiedzy zlozonym oparciem a siedzeniem (do spania) jest niemilosiernie
    > duza, o wiele wieksza, niz widzialem u znajomej.
    >
    > Przeszedlem sie do sklepu, obejrzalem tam ten sam model na ekspozycji,
    > ale nie dalo mi to wiele, bo chyba byl zlozony na szybko i tam w ogole
    > wygladal po rozlozeniu zupelnie inaczej (nie rozkladal sie do konca).
    > Poduszki przynajmniej byly jak trzeba.
    >
    > Teraz pytanie - skoro sklep (nie nalezacy do producenta) ma egzemplarz w
    > takim kiepskim stanie, to czy podstawa reklamacji moze byc proste,
    > chlopskie "bo u znajomej jest dobrze, a u mnie nie"?
    > W sklepie powiedziano mi, zebym zrobil zdjecia, jednak na zdjeciach
    > takich rzeczy nie widac. Czuc je po rozlozeniu.
    >
    > Drugie pytanie - jak (czy w ogole probowac) zrealizowac reklamacje w
    > sprawie poduszek? Ewidentnie sa mniej "upchane", na rogach w ogole
    > niedopchane (niedopchniete?), ale to tez mozna stwierdzic metoda na
    > macanta, bo jak inaczej... sile nacisku zmierze...? :/
    >
    pół roku temu reklamowałem sofe :)
    na podstawie 2 zdjęc uznano (wgniatała sie)
    i po 3 tygodniach miałem nową sofę :)


    --
    pozdros
    icek


  • 3. Data: 2010-10-26 16:59:58
    Temat: Re: Podstawa reklamacji mebla na zasadzie porownania z innym egzemplarzem?
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    icek2 wrote:

    > pół roku temu reklamowałem sofe :)
    > na podstawie 2 zdjęc uznano (wgniatała sie)
    > i po 3 tygodniach miałem nową sofę :)

    No, z niektórymi reklamacjami mebli bywa śmiesznie.
    Ja "reklamowałem" półkę.

    Tzn. półka była dobra, tylko chciałem jeszcze jedną, bo
    potrzebowałem na książki a nie segregatory...

    Przez tydzień się bujałem z próbą dokupienia tej półki, sklep,
    hurtownia, wreszcie producent.

    Wreszcie od producenta dostałem oficjalnego maila, żebym złożył
    reklamację szafki, podając że żeby była lepiej użyteczna, powinna
    mieć dodatkową półkę.
    I przysłali mi tę półkę za friko ;-)

    Co ciekawe, później wprowadzili to jako opcję...

    --
    Pozdro
    Massai

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1