    From: Mark Kuang<k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rachunek firmowy
    Date: Thu, 5 May 2005 10:04:00 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Mam zamiar rozpocząć działalność gospodarczą, jako osoba fizyczna. Nie
    przewiduję wspólników i pracowników. Z przepisów prawa gospodarczego doczytałem
    się, że powyżej pewnych kwot, jestem zobowiązany do obrotów bezgotówkowych,
    czyli przy użyciu konta bankowego. Ale nie było tam nic na temat, jakie to
    konto. Prywatne czy firmowe. Konta firmowe są z reguły dużo droższe i mniej
    korzystne. Czy rzeczywiście muszę takie konto założyć. Czy też mogę prowadzić
    rozliczenia , Zus i fiskusa z konta prywatnego?
    Czy ktoś mógłby mi podać, jaka jest podstawa prawna zobowiązująca mnie do
    założenia konta firmowego?
    pozdrowienia
    M.K.

    -> http://usenet.pomocprawna.info