  • 21. Data: 2009-06-29 20:26:24
    Temat: Re: quady a droga prywatna
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    gacek napisał(a):
    > To droga prowadzi do domów czy na pola?
    >
    > Zróbcie żeby prowadziła wyłącznie z drogi głównej do domów i chyba po
    > sprawie?

    Ale wstyd, zupelnie zapomnialem o swoim poscie. Mialem swoj slub, zona
    smycz ukrucila ;-) i wylecialo z glowy.

    Droga prowadzi do kilku domow, ktore z 3 storn otoczone sa polami,
    lasami, lakami, etc. fizycznie ciezko by bylo to odgrodzic bo teren
    naprawde ogromny,

    pzdrw

  • 22. Data: 2009-06-29 20:30:07
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    WS napisał(a):
    > jesli stalby "ciec" i inkasowal za przejazd to co innego (wtedy pewnie
    > quady nie wjada...)
    >
    > ale jesli bedzie tylko tabliczka i skarbonka do wrzucania za przejazd,
    > to watpie czy ktos to potraktuje powaznie (wlaczajac policje), ale
    > jesli sie uprzec, to moze i da sie wyegzekwowac...
    > rozumiem, ze inwestowac w zadne szlabany, bramy, itp pytajacy nie
    > chce...

    z Waszych propozycji to najrozsadniejszy jest szlaban, tylko znajac
    zycie zarowno mi jak i sasiadom po paru razach sie to znudzi.

    sporbuje przeknac sasiadow do ogrodzenia terenu sznurkami, drutami, itp.
    ciezkie zadanie ale moze sie uda,

    dzieki