  • Data: 2005-11-28 14:22:04
    Temat: pzu - ujawnianie poufnych informacji
    Od: "gt" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam szanownych grupowiczow

    Pod co podpada ujawnianie przez rzeczoznawce pzu poufnych informacji dot
    wyceny szkody i wyplaty odszkodowania postronnym osobom ??

    Rzeczoznawca ktory wycenial szkode powstala w moim samochodzie ujawnil cala
    kalkulacje, wysokosc i termin odbioru odszkodowania osobie postronnej nie
    zwiazanej z pzu. Podejzewam, ze nie mial do tego prawa. Tylko czy to podpada
    pod jakies ujawnianie danych osobowych czy tajemnicy sluzbowej. Najciekawsze
    jest to, ze jest to praktyka nagminna z ktora spotkalem sie po raz ktorys.
    Wczesniej wogole mnie to nie dotykalo ale tym razem ponioslem z tego tytulu
    straty. Nie mowiac juz o zagrozeniu kiedy osoby postronne dowiaduja sie o
    wyplacie odszkodowaniew sporej wysokosci (paredziesiat tys) .

    Chce ta cala sprawe poruszyc i nie wiem do kogo wyslac jakas
    skarge/zawiadomienie czy najpierw do naczelnika pzu czy od razu do kogos
    innego. Na jaki paragraf sie powolac.

    z gory dzieki za konkretne i mniej konkretne :) odpowiedzi

    Krzysztof