  • 1. Data: 2005-02-21 15:21:38
    Temat: pytanie o zamowienie publiczne (komputerow)
    Od: "R.A.D.U.S." <b...@T...fm>

    myślę, że to odpowiednia grupa aby zapytać ....

    czy przy zamówieniu publicznym "Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do
    kontroli jakości, potwierdzające iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładni
    oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom
    lub specyfikacją technicznym"

    może wystawić Producent (komputerów oczywiście). Bo skoro:

    - mogę wystawić deklarację zgodności z CE
    - nie ma dokładnej definicji kto ma być, a kto może kontrolerem jakości
    - każdy kto wystawia deklarację zgoności CE jest kontrolerem jakości inaczej
    nie miałby prawa jej wystawiać

    dzięki i zapraszam do dyskusji ...