  • 1. Data: 2005-02-21 13:54:38
    Temat: Jak postąpić z dłużnikiem
    Od: "Kazimierz" <2...@w...pl>

    Mam poważny dylemat. Powodowany litością pożyczyłem pieniądze ludziom,
    którzy potrzebowali na działalność gospodarczą: sklepik "wszystko po 4zł"
    Sklepik padł. Teraz sam trafiłem na bezrobotne i bez prawa do zasiłku. Moje
    pieniądze chyba diabli wzięli, no bo czy uda się jakoś to odebrać, skoro
    dłużnicy wciąż twierdzą, że nic nie mają? Że w domu chore dziecko? Miałem
    jakiś czas dla nich litość, ale gdy kiedyś zajrzałem tam a ojciec tego,
    niby chorego dziecka pali papierosy? Czy tak postępuje człowiek
    niepracujący, który jest ojcem chorego dzieciaka?!
    W poczuciu, że zostałem oszukany szukam możliwości odebrania im tych
    pieniedzy, tylko czy istnieje jakaś firma odzyskująca pieniądze od oszustów,
    działająca w oparciu o przepisy prawa? Bardzo prosiłbym szanowne grono o
    podpowiedź.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-21 18:29:29
    Temat: Re: Jak postąpić z dłużnikiem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    oszustów,
    > działająca w oparciu o przepisy prawa? Bardzo prosiłbym szanowne grono o

    Jak nie mają nic, to iwindykatorzy nic nie poradzą. Podstawowe pytanie, to
    czy posiadasz dowód udzielenia tej pożyczki i jakiego rzędu jest to kwota.