  • 1. Data: 2004-11-08 16:24:39
    Temat: pytanie o stypendium
    Od: "Olifant" <p...@o...pl>

    Witam!
    W mojej szkole okazało się, że można otrzymać stypendium socjalne (wow!).
    Warunek to dochód na jedną osobę w rodzinie 569 zł netto. W związku z tym
    mam 2 pytania :

    - czy minimalna krajowa to właśnie ta kwota (chyba 825 brutto aktualnie jak
    się nie mylę)
    - "dochód na jedną osobę w rodzinie" - co to oznacza? Jeżeli mam meldunek w
    tym samym mieszkaniu, a pracuje i rozliczam się oddzielnie to mam wnioskować
    iż ten dochód ma dotyczyć TYLKO mnie ? Czy też bez względu na formę rozlczeń
    doliczam pozostałych domowników ? Np ojca.
    Pozdrawiam i będę wdzięczny za pomoc

    Olifant

  • 2. Data: 2004-11-08 23:41:56
    Temat: Re: pytanie o stypendium
    Od: "maroko" <m...@h...pl>

    wejdz na stronke www.menis.pl
    tam jest odnosnik do spraw stypendium socjalnych dla studentow, wszystkiego
    mozna tam wyczytwac

  • 3. Data: 2004-11-09 05:51:04
    Od: "Olifant" <p...@o...pl>

    > wejdz na stronke www.menis.pl
    > tam jest odnosnik do spraw stypendium socjalnych dla studentow,
    wszystkiego
    > mozna tam wyczytwac

    Dzieki wielkie i pozdrawiam!