  • 1. Data: 2006-05-28 12:46:29
    Temat: pytanie o polska wize
    Od: "przec" <p...@t...pl>

    Witam!
    Chce zaprosic do Polski kogos kto przebywa w Austrii od kilku lat.
    Nie ma obywatelstwa autriackiego, ale ma austriacki dowod osobisty i prawo
    jazdy i jest w trakcie ubiegania sie o azyl polityczny.
    Obywatele kraju z ktorego pochodzi ta osoba potrzebuja wizy na przyjazd do
    Polski.
    Chce wyslac tej osobie zaproszenie, ale czy to mozliwe jest zalatwienie wizy
    w Wiedniu czy tylko w kraju z ktorego pochodzi ta osoba?
    Wiem, ze pewno to nie do konca odpowiednia grupa, ale moze ktos podpowie co
    dalej zrobic z ta sprawa...
    pozdrawiam serdecznie
    AK

  • 2. Data: 2006-05-28 14:43:08
    Temat: Re: pytanie o polska wize
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "przec" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie ma obywatelstwa autriackiego, ale ma austriacki dowod osobisty i prawo
    > jazdy i jest w trakcie ubiegania sie o azyl polityczny.

    To co posiada ten czlowiek to nie jest dowod osobisty tylko tzw wisa
    dlugoterminowa . Jest calkiem podobna do dowodu . Na podstawie tej wizy bez
    wiekszych problemow wjedzie do PL

  • 3. Data: 2006-05-28 18:24:22
    Od: "przec" <p...@t...pl>

    > To co posiada ten czlowiek to nie jest dowod osobisty tylko tzw wisa
    > dlugoterminowa . Jest calkiem podobna do dowodu . Na podstawie tej wizy
    > bez
    > wiekszych problemow wjedzie do PL

    Ta osoba posiada dokument "Republik Osterreich - bundesasylamt
    Aufenthaltsherechtiguskarte gemas 36 asyl G" dokument wydany bezterminowo.
    Czy to jest wiza dlugoterminowa?

  • 4. Data: 2006-06-03 19:58:15
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    przec wrote:
    > Ta osoba posiada dokument "Republik Osterreich - bundesasylamt
    > Aufenthaltsherechtiguskarte gemas 36 asyl G" dokument wydany bezterminowo.
    > Czy to jest wiza dlugoterminowa?

    Właściwsze pytanie brzmi: czy jest to polska wiza długoterminowa.
    Odpowiedź znajdziesz w pierwszych 2 słowach opisu dokumentu.