    From: "Pit" <m...@A...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanie o paszport
    Date: Thu, 24 Aug 2006 15:13:47 +0200

    Witam!
    Z tego co dzisiaj sie dowiedziałem, koszt paszportu to 100 zł. Od
    poniedziałku jednak zmieniaja sie przepisy i koszt paszportów (140 zl i nie
    mozna wysylac poczta). Czym prędzej więc złożyłem wszystkie wymagane
    dokumenty wraz z dowodem wpłaty i nadałem list polecony priorytetowy.
    Jak taki wniosek powinien być traktowany? Pani przez telefon powiedziała, że
    jak dojdzie na jutro to wporządku jak nie to nie łapię się na tą "promocję".
    Zastanawiam się czy nie ważniejsze jest :
    - data wypełnienia wniosku (wpisałem dzisiejszą)
    - data dokonania płatności (też dzisiejsza)
    - data nadania listu (dzisiejsza)

    Będe wdzieczny za pomoc