  • 1. Data: 2005-08-02 10:54:30
    Temat: pytanie o odliczenie ulgi za internet..
    Od: "wawker" <m...@p...onet.pl>

    Mieszkam sam, i nie pracuje.Czy w takim razie moge odliczyc sobie rachunki
    za internet jesli oplacam je z tego co dostane od mamy?
    Nie wiem jak to wyglada od strony prawnej bo na PIT bedzie ze nic nie
    zarabiam(co jest prawdą)

  • 2. Data: 2005-08-02 11:00:40
    Temat: Re: pytanie o odliczenie ulgi za internet..
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    wawker napisał(a):

> [...]
    > za internet jesli oplacam je z tego co dostane od mamy?
    > Nie wiem jak to wyglada od strony prawnej bo na PIT bedzie ze nic nie

    Jeżeli mama darując Tobie pieniądze wręcza Ci PIT-18C to pewnie możesz... ;P

    j.

  • 3. Data: 2005-08-02 11:52:22
    Od: "gg" <np osoba@microsoft.com.pl>

    Użytkownik "wawker" <michal_warsz
    awski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rachunki za internet jesli oplacam je z tego co dostane od mamy?
    > Nie wiem jak to wyglada od strony prawnej bo na PIT bedzie ze nic nie

    To od czego chcesz sobie odliczyć?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-08-02 11:52:59
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "wawker" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za internet jesli oplacam je z tego co dostane od mamy?
    > Nie wiem jak to wyglada od strony prawnej bo na PIT bedzie ze nic nie

    A tak z czystej ciekawości?
    Od czego chcesz odliczać, jeśli nie masz dochodów? Czy nie jest przypadkiem
    tak, źe odliczenia nie mogą przewyższyć dochodu?

    --
    Paweł

  • 5. Data: 2005-08-02 11:57:05
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

> [...]
    > rachunki za internet jesli oplacam je z tego co dostane od mamy?
    > Nie wiem jak to wyglada od strony prawnej bo na PIT bedzie ze nic nie

    Miaszkasz sam, nie pracujesz, nie płacisz podatków, żyjesz z tego, co da
    mama i jeszcze chcesz z Urzędu Skarbowego otrzymać kasę za... No właśnie,
    nie bardzo rozumiem za co i od czego chcesz te odliczenia robić nie mając
    żadnych udokumentowanych dochodów.
    Mnie to dziwi.

    D.