  • Data: 2010-05-24 13:40:18
    Temat: pytanie o nazwe
    Od: "dilbert" <s...@p...no> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    sprawa wygląda tak
    chcę założyć szkołę karate.
    szkoła będzie tylko jedna w Elblagu.
    Chcę nazwać szkołę "karateka", istnieje już jednak szkoła karate o takiej
    nazwie, ale w Lublinie.
    Czy wobec tego mogę użyć tej nazwy?
    Czy jesli pełna nazwa firmy z Lublina to "Karateka - szkoła karate"
    a moja będzie np "Karateka - szkoła sztuk walki" to to coś zmienia?
    Czy na stronie www muszę używać pełnej nazwy firmy czy mogę napisać
    "Karateka - szkoła karate" przy czym od razu zaznaczę, że nie zamierzam sie
    w żaden sposób podszywać, bedzie bardzo widoczne że jest to Elbląg i że nie
    ma nic wspólnego ze szkoła lubelską.

    pozdrawiam
    D.