    From: slavs <s...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanie nt. grup pojazdów w Warszawie
    Date: Mon, 17 Nov 2008 21:54:35 +0100

    Witam wszystkich,

    zadałem to pytanie na grupie pl.misc.samochody, jednak nie mam
    odpowiedzi, dlatego spróbuję tutaj.

    Mam pytanie na temat pewnych grup samochodów w Warszawie.
    Powiedzmy, że jest sobie jakaś ulica, gdzie jest zakaz zatrzymywania lub
    zakaz postoju, a w tych miejscach np. samochód "śmieciarka" zatrzymuje
    się, aby załadować śmieci z kontenera
    lub
    jest ulica np. Nowy Świat, gdzie jest zakaz ruchu a stoi sobie na niej
    samochód P.Partner z napisem Pogotowie Telekomunikacyjne z włączonym
    "kogutem". Nadmienię, że w obu przypadkach włączone są "koguty" w
    kolorze pomarańczowym, także nie są to pojazdy uprzywilejowane.

    Moje pytanie jest takie: czy są jakieś przepisy lub rozporządzenia
    dokładnie określające, kto może a kto nie wjechać na ulicę z zakazem
    ruchu lub zaparkować samochód (oczywiście firmowy i oznaczony) w miejscu
    gdzie jest zakaz i wykonywać swoją pracę? Chodzi o samochody np.
    pogotowia telekomunikacyjnego, gazowniczego, służby techniczne
    energetyki itp....

    W KD nic nie znalazłem, chyba że źle szukałem.

    Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

    Pozdrawiam
    slavs