  • Data: 2006-10-03 21:50:34
    Temat: [pyt] Podwyżki dla pracowników laboratoryjnych
    Od: "Łukasz" <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Chcialabym zapytać czy magister i technik pracujący w laboratorium jest kims
    gorszym niż lekarz czy pielegniarka... Czy podwyżki powinny być tej samej
    wielkości? Czy sprawiedliwie jest dać lekarzom 40%, pielegniarkom 30% a
    pracownikom laboratoriów 10%? Jak to reguluje ustawa? Byłabym wdzięczna za
    link do konkretnej ustawy która określa zasady podwyżek dla poszczególnych
    pracowników służby zdrowia. Googlałam googlałam i na razie mam szczątkowe
    informacje... Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    PS. Protestujący lekarze i pielęgniarki prosząc o poparcie otrzymali je od
    ww. pracowników.

    Pozdrawiam
    Danka