  • Data: 2006-10-04 07:37:16
    Temat: Re: [pyt] Podwyżki dla pracowników laboratoryjnych
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz" <1@
    > Chcialabym zapytać czy magister i technik pracujący w laboratorium jest
    kims
    > gorszym niż lekarz czy pielegniarka... Czy podwyżki powinny być tej samej
    > wielkości? Czy sprawiedliwie jest dać lekarzom 40%, pielegniarkom 30% a
    > pracownikom laboratoriów 10%? Jak to reguluje ustawa? Byłabym wdzięczna za
    > link do konkretnej ustawy która określa zasady podwyżek dla poszczególnych
    > pracowników służby zdrowia. Googlałam googlałam i na razie mam szczątkowe
    > informacje... Z góry dziękuję za odpowiedzi.

> [...]

    Z cala pewnoscia nie jest gorszy. Jest przeciez pracownikiem Sluzby Zdrowia,
    wiec podwyzka sie nalezy w wielkosci obiecanej przez ministra.

    ""Jestem zszokowany" - odparł na to minister Religa. Jego zdaniem, niskie
    kwoty mogą wynikać z błędnego wyliczenia księgowych. "Zetknąłem się z
    dramatycznie złym wyliczeniem podwyżki w poszczególnych szpitalach. Księgowi
    po prostu źle to robili" - mówił Religa. Zaapelował, by wszyscy, którzy mają
    jakiekolwiek pytania i wątpliwości, dzwonili na specjalnie uruchomioną w tym
    celu przez MZ infolinię: 0 801 801 118 (czynną od poniedziałku do piątku w
    godz. 9-15)."
    http://wiadomosci.onet.pl/1412008,10,1,1,,item.html

    Moze warto sie zorganizowac w laboratorium i przedzwonic na te linie...

    Znam lekarzy na kontraktach zarabiajacych po 10 i 20tys. Oni tez dostaja 30%
    podwyzki. Czy to jest sprawiedliwe?
    --
    --pozdr.czes