  • 1. Data: 2007-11-26 08:31:49
    Temat: publikacja protokolow posiedzen zarzadu w necie a ochrona danych
    Od: "Baska" <a...@N...gazeta.pl>

    Czy publikowanie w internecie protokolow i uchwal zarzadu Fundacji bez
    wiedzy tejze Fundacji(organizacja pozytku publicznego) wlacznie z adresami i
    nr pesel nowowybranych czlonkow zarzadu i rady jest zgodne z prawem?
    Protokol i uchwala zostaly zlozone do KRS.
    W internecie jest opublikowany skan z pieczatkami sadu.
    Co z ochrona danych osobowych tych osob?
    Bardzo prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2007-11-26 13:01:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Nov 2007, Baska wrote:

    > Czy publikowanie w internecie protokolow i uchwal zarzadu Fundacji bez
    > wiedzy tejze Fundacji(organizacja pozytku publicznego) wlacznie z adresami
    > i nr pesel

    Zastrzegam: nie odnoszę się do numeru pesel, bo on do dalszych uwag
    mi nie pasuje. Może być bez pesela? ;)

    > nowowybranych czlonkow zarzadu i rady jest zgodne z prawem?

    Że tak cicho spytam, czy wiesz że prowadzący DG, właściciele
    nieruchomości oraz zarządy wszelakich osób prawnych występują
    *jawnie* i każdy może:

    > Protokol i uchwala zostaly zlozone do KRS.

    ...sobie te dane z KRS obejrzeć?

    > Co z ochrona danych osobowych tych osob?

    1. Nie zakładać DG (wpis do EDG lub KRS)
    2. Nie kupować nieruchomości (wpis do ksiąg wieczystych, też z "danymi")
    3. Nie dać się wybierać do zarządów (jak .1)

    Dla jasności: dane takie nie mogą być wykorzystywane w INNYM celu!

    Jak ktoś sobie je "spisze" do własnej bazy, żeby spam rozsyłać, to
    nieważne czy wziął je z faktury (sprzedawca "fizyczny" ma obowiązek
    podać i tam swoje "dane"!), z KRSu czy z internetu luzem, bo to
    będzie przestępstwo.

    pzdr, Gotfryd