  • 11. Data: 2014-05-13 21:23:47
    Temat: Re: przywłaszczenie mienia, kradzież, szantaż...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "marek" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:537253cf$0$2240$65785112@news.neostrada.pl...
    > ad.1
    > policja sporządziła z tego notatkę tylko ///

    Wolałbym nie komentować.

    > ad.2
    > że nie zgłoszono mnie do ubezpieczenia społecznego oraz naruszono prawa
    > pracownicze ... rozumiem że to do ZUS-u ?
    > wynagrodzenie dostawałem w tzw. dniówkach po 100zł na fajrant jak to
    > mówią

    1680 zł brutto miesięcznie brutto.

    > ad.3
    > o przywłaszczeniu ? niby kogo powiadomić ? prokuraturę ?

    Skoro Policja nnie chciała przyjąć.

    > ktos mi powiedział również, że moge wytoczyć gościowi sprawę cywilną
    > odrazu

    Możesz. To bez sensu, ale możesz.

  • 12. Data: 2014-05-14 21:29:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 May 2014, marek wrote:

    > ad.3
    > o przywłaszczeniu ? niby kogo powiadomić ? prokuraturę ?

    Może jednak jeszcze raz policję.
    Jeśli nie "kryją" drugiej strony, to może po prostu pierwsze słyszą
    o przywłaszczeniu. Może Robert się oburzy, ale tertium non datur...

    > ktos mi powiedział również, że moge wytoczyć gościowi sprawę cywilną odrazu

    Przejrzyj archiwa.
    Wygrana spraw karna oznacza "z urzędu" wygranie sprawy cywilnej,
    o ile w samym postępowaniu karnym, niejako "przy okazji", nie
    nastąpi rozstrzygnięcie cywilne.

    BTW: odpowiedzi pisz *pod* cytatem - łatwiej się czyta do czego
    się odnosisz.

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    Ma.
    Problem w tym, że jakoś opornie ściga "odmowy przyjęcia", z art.231KK
    również u innych ;)
    (ktoś zna taki przypadek, wszczęcia postępowania?)

    No, nieźle.
    (wiem, podwójna literówka, ale brzmi niczego sobie :D)

    pzdr, Gotfryd