  • Data: 2003-12-03 19:16:33
    Temat: przyszedl czas na Zabrze...
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sphinx <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W Katowicach nie ma zadnych nalotow, jest tylko ZBIOROWA PSYCHOZA .... osob
    > ktore nie znaja konkretnych przepisow prawa (wiekszosc ludzii) i nie wiedza
    co
    > jest dozwolone a co nie ....
    > W Rudzie Slaskiej rzeczywiscie byla akcja policji ale wymierzona przeciwko
    > piratom rozpowszechniajacym oprogramowanie .... a poniewaz korzystali z
    > internetu poprzez firme elsat, to jakos policja musiala do nich dotrzec.
    >
    > Zreszta juz mi sie nie chce pisac :
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=27886598

    > Tak w ogole to proponuje EOT (chyba dobrze to napisalem.... ?, bo nie znam
    sie
    > za bardzo;)
    >
    > A mowiac serio, to wiecie co moja znajoma dzisiaj slyszala w miesnym... ??
    > podono u siostry jednej babki z 12 byli ....
    > ;)

    ciekawe czy ci bedzie teraz do smiechu jak ci powiem ze wlasnie dzisiaj
    rozpoczela sie "łapanka" z Zabrzu Biskupicach...

    Ci ktorzy sa tym zainteresowani przyjma to do siebie i odpowiednio zareaguja,
    ty zas stoj w tem swoim miesnym i klachaj dalej z babciami o dupie i maryni a
    obudzisz sie z reka w nocniku...
    ale przynajmniej bedziesz mogl powspominac jak to na pl.soc.prawo sobie
    pokozaczyles z innych sie nasmiewales etc.

    dla zainteresowanych : http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1807670.html

    mam nadzieje ze ci ktorzy pracuja dla policji i robia tutaj zamet jakoby to
    byla lipa zamknijcie sie wkoncu i nie blaznijcie sie, wasza akcja to fakt a
    to ze ją zdupiliscie bo macie sprzedawczykow we wlasnych szeregach to juz
    wasz problem a nie temat na liste.

    panstwu milicyjnemu mowimy NIE ! hujom z SLD precz !