  • 11. Data: 2005-04-05 13:28:46
    Temat: Re: przymusowy urlop
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d2u1qo$hjc$1@inews.gazeta.pl...

    > dzien powinien byc wolny, wszedzie, jezeli pracodawca w zamian zabiera
    > urlop to jest zwykla swinia,

    ps
    gorsza swionia by byl gdyby:
    1. nie zarzadzil dnia wolnego
    2. nie zezwolil na urlopy

    P.

  • 12. Data: 2005-04-05 17:49:52
    Od: "alka" <t...@...nie>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d2u3qk$sbn$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Przemek R..."
> [...]

    ZTCP to pracodawca "udziela" urlopu, a nie pracownik "bierze".
    Inaczej mówiąc - pracodawca ma takie możliwości.
    A.

  • 13. Data: 2005-04-05 19:41:32
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d2tisi$7ud$1@nemesis.news.tpi.pl Wilhelmina
    <o...@p...fm> pisze:

    > Czy pracowdawca moze mnie wyslac na przymusowy urlop??
    Niekiedy może. Jeżeli przysługuje Ci urlop a jego niewykorzystanie
    spowodowałoby konieczność wypłacenia ekwiwalentu, to wówczas można Cię
    posłać na urlop "przymusowy" (jeśli trzeba, da się przed tym obronić).

    > Wymyslili ze z okazji smierci papieza w piatek wszyscy maja isc na urlop!
    > Ja rozumiem ze szacunek itp. ale jesli ktos jest ateista, buddysta albo
    > po prostu nie ma ochoty gapic sie w telewizor - to co?
    To bez znaczenia. Nawet gdyby grupowo przenieśli się do lepszego świata
    przywódcy różnych religii, państw, organizacji itp. to sam ten fakt nie
    umożliwia
    zmuszenia Cię do wykorzystania Twojego urlopu.

    Jotte