  • 1. Data: 2005-04-05 08:15:28
    Temat: Ubezpieczalnia nie chce wypolacic odszkodowania
    Od: "Alt" <r...@o...pl>

    Witam,

    Mam taki problem - 2 miesiace temu uszkodzono mi samochod. Ubezpieczalnia
    winowajny od blisko 2 miesiecy mowi ze mam czekac na informacje od nich w
    sprawie wyplaty mimo ze kosztorys jest juz dawno zrobiony. Maja termin 30
    dni ale nic sobie z tego nie robia ze zostal przekroczony i zadnej wiazacej
    informacji nie sa w stanie mi udzielic - ile mozna czekac?

    Co moge zrobic zeby przycisnac ich troche do wyplaty - samochod mam
    porysowany i musze tak jezdzic, zardzewieje mi niedlugo.