  • Data: 2007-05-18 12:19:32
    Temat: przymusowy urlop
    Od: "tarirara" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesc, prosiłbym Was o porade w nastepujacej sprawie.
    wracam w przyszłym tygodniu po zwolnieniu chorobowym do pracy. Do pracy, w
    której 3-miesiace temu złożyłem wypowiedzenie ze skutkiem na 1-go czerwca.
    w zwiazku z tym zostanie już tylko kilka dni do konca miesiaca, ale nie chce
    wykorzystywac urlpu, ktory mi zostal, a najprawdopodobniej pracodawca bedzie
    chcial mi dac przymusowy urlop.
    Musze przyjąć takie rozwiazanie? czy moge sie nie zgodzić i jak pracodawca
    nie chce, zebym siedzial w pracy, to musi mnie zwolnic z obowiazku pracy na
    tych kilka dni?

    druga sprawa, to jak bylem na chorobowym, zabrano mi oczywiscie vpn-a,
    wszystkie prawa, dostepy, a po powrocie chcialbym na przyklad przejrzec
    poczte. Może mi pracodawca to zgodnie z prawem, uniemożliwić, nie
    przywracajc dostępów? powiedzieć, nie bo nie? z obawy o skopiowanie jakis
    danych etc.

    z góry dzieki za pomoc