  • 11. Data: 2007-09-12 18:22:05
    Temat: Re: przewożenie dziecka
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:fc6j1h$4n7$1@inews.gazeta.pl...

    > pierwsze moje słowo "tak" odnosi sie do kwestii prawnych, reszta odnosi
    > sie do bezpieczenstwa, niezależnie od tego co mowi prawo.

    Prawo mówi "nie".

    neelix

  • 12. Data: 2007-09-13 08:59:50
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli rozumiem że z przodu nie wolno. Ale na mój gust dzieciak będzie
    > bezpieczniejszy, jeśli będzie siedział z przodu a z tyłu (kombi

    Nie wolno. Za łamanie przepisów jest kara. Poza tym przód i jeszcze ta
    strona są niebezpieczne. Jakoś jest tak, że kierowca instynktownie jak ma w
    coś przywalić to wali prawą stroną pojazdu.

    neelix

  • 13. Data: 2007-09-13 12:40:19
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    neelix <a...@w...pl> popełnił(a):

    > Poza tym przód i jeszcze ta
    > strona są niebezpieczne. Jakoś jest tak, że kierowca instynktownie
    > jak ma w coś przywalić to wali prawą stroną pojazdu.
    >
    > neelix

    Z drugiej strony w ruchu prawostronnym szanse dostania od strony kierowcy
    "strzała w bok" na skrzyżowaniu lub w normalnym ruchu są większe.

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 14. Data: 2007-09-14 10:18:56
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "robal" <r...@B...op.pl> napisał w wiadomości
    > neelix <a...@w...pl> popełnił(a):

    > Z drugiej strony w ruchu prawostronnym szanse dostania od strony kierowcy
    > "strzała w bok" na skrzyżowaniu lub w normalnym ruchu są większe.

    No to zostaje prawy tył.

    neelix