  • 71. Data: 2006-07-29 19:14:33
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    taki sam napisał(a):

    > A co znaczy "nie odpuścił"?
    > Sąd sprawę umorzył.
    > Mam nająć bandziorów, żeby się z tymi policjantami i pracodawcą "policzyli"?
    > Mam założyć nową kontrmafię?

    skladales skargi na policjantow?

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 72. Data: 2006-07-29 19:26:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Dr Dex napisał(a) :

    > hehe - wez to ty mnie nie rozsmieszaj: myslisz ze jak do czegos dojdzie to
    > twoje usprawiedliwienie typu "jestem zielony z tematyki" na kimkolwiek
    > bedzie robilo wrazenie ?!?

    Zaraz, zaraz, chcesz na czytających ten wątek wymóc wrażenie, że
    najpierw należy skądś w sieci wyszperać aktualną licencję na
    Windows, a dopiero potem kupić program?? Bzdury jakich mało. Tym
    bardziej na poparcie swoich pobożnych życzeń, nie jesteś w stanie
    podać żadnej podstawy prawnej.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 73. Data: 2006-07-29 19:37:06
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Dr Dex" <d...@w...spamfree.pl> wrote in message

    > pieprzysz glupoty przyjacielu - moze dlatego ze podchodzisz do sprawy
    > teoretycznie a nie praktycznie
    Ja pisze jak stanowi prawo w Polsce, prawo mowi ze nie wolno zabijac - to
    teoria, obaj
    wiemy jak wyglada praktyka.

    > jesli pracujesz w firmie posiadajacej komputery i bedziesz swiadkiem
    > kontroli bsa (z policja) to daj znac ... wrocimy do tematu

    Zapewniam Cie ze za brak naklejek na komputerach firmowych prokurator nie
    postawi zadnego zarzutu
    wlascicielowi firmy. To ze mu zabiora komputery do ekspertyzy, bo bsa powie
    ze sa "nielegalne" to inna sprawa ale
    takie mamy kurestwo w tym kraju ze organizacja ktora czerpie korzysci
    finansowe ze scigania tych co nie maja naklejek
    od windowsa jest bezstronnym i obiektywnym ekspertem policji. Ba, bsa
    prowadzi nawet szkolenia dla policji aby bylo
    smieszniej i wciska im te glupoty o nielegalnosci komputerow bez naklejek.

    Daniel

  • 74. Data: 2006-07-29 19:47:11
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Zaraz, zaraz, chcesz na czytających ten wątek wymóc wrażenie, że
    > najpierw należy skądś w sieci wyszperać aktualną licencję na
    > Windows, a dopiero potem kupić program?? Bzdury jakich mało.

    nie chce nic wymoc - chce ich po prostu przestrzec przed takim podejsciem do
    sprawy jakie ty reprezentujesz. Byc moze "niewiedza jest blogoslawienstwem"
    ale to blogoslawienstwo nie zwalnia od odpowiedzialnosci

    --
    pozdro
    Dr Dex

  • 75. Data: 2006-07-29 19:51:33
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Daniel Chlodzinski wrote:

> [...]
    > wlascicielowi firmy. To ze mu zabiora komputery do ekspertyzy, bo bsa
    > powie ze sa "nielegalne" to inna sprawa ale

    I O TO WLASNIE CHODZI !!! - Zrozum ze dla jakies tak firmy komputerowej
    zabranie 90% stanu komputerow (nawet bezprawnie - tzn po jakims pol roku
    zostaja one oddane) oznacza plajte firmy

    > takie mamy kurestwo w tym kraju

    swieta racja - gdzie mam sie podpisac ? ;)

    --
    pozdro
    Dr Dex

  • 76. Data: 2006-07-29 20:03:59
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Dr Dex napisał(a) :

    > nie chce nic wymoc - chce ich po prostu przestrzec przed takim podejsciem do
    > sprawy jakie ty reprezentujesz.

    A ja chcę przestrzec przed wydumanymi żadaniami producenta
    oprogramowania. I różnych BSA (czy innych BSE ;-) ), które nie
    stanowią prawa.
    Kupuję. Zaczynam instalować. Czytam licencję. I jeśli się zgadzam
    z jej warunkami, to instaluję dalej. Jeśli nie, to odnoszę towar
    do sklepu i próbuję dostać zwrot gotówki.
    Niby co może stracić człowiek, oprócz tych kilkuset złotych, za
    otwarty program, którego mu sprzedawca nie będzie chciał przyjąć
    z powrotem?
    Chyba nikły ułamek promila ludzi odniesie do sklepu ten program.
    Na ogół wiedzą co chcą instalować, znają funkcjonalność programu,
    aczkolwiek nie zawsze znają warunki licencji przed instalacją u
    siebie.
    Nikt, ani żadne prawo nie może zmusić użytkownika, aby przed
    zakupem dowiedział się czegoś o towarze.

    > Byc moze "niewiedza jest blogoslawienstwem"
    > ale to blogoslawienstwo nie zwalnia od odpowiedzialnosci

    Przed czym niby? Cały czas odnoszę się do tego podwątku, od
    którego zacząłem - od rzekomej konieczności zapoznania się
    poprzez Internet z licencją na program, który dopiero zamierzam
    kupić.

    Taką samą bzdurą jest bezwzględny wymóg naklejenia naklejki na
    obudowę, który to wymóg przejawia się czasem w postach podobnych
    do Ciebie obrońców M$. Sorry, ale na takiego wyglądasz. W
    licencji jest wyraźnie napisane, że naklejka może być także na
    opakowaniu płyty.

  • 77. Data: 2006-07-29 20:09:37
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > A ja chcę przestrzec przed wydumanymi żadaniami producenta
    > oprogramowania. I różnych BSA (czy innych BSE ;-) ), które nie
    > stanowią prawa.

    i w tym momencie :

    - nie zycze ci Przyjacielu zebys swoje racje nie musial powtorzyc przed
    BSA+Policja

    - a jesli juz bedzies zmusial to zrobic, to zycze ci zeby (jakims cudem)
    udalo Ci sie ich przekonac

    ps: milej nocy :)

    --
    pozdro
    Dr Dex

  • 78. Data: 2006-07-29 20:13:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Dr Dex napisał(a):

    > zapraszam do przegladniecia naglowka poczty - tam bedziesz mial napisane co
    > ja wole...

    > mowa jest o licencjach M$

    mam narzdzia microsoftu w tym windowsa, korzystamz propgramu msdnaa,
    oprogramowanie sciagam z internetu ze specjalnej strony i nagrywam na
    swoje zielone plytki, mam legalnie uzyskane i twoja teoria w tymmoemncie
    idzie sie ...

    P.

  • 79. Data: 2006-07-29 20:14:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Henry (k) napisał(a):

    > Ostatnio miałem IBM i Toshibę - Winda zainstalowała się od razu jak tylko
    > włączyłem. Chyba nawet nie mam nośnika z Win - wszystko poszło z dysku,
    > a serial jest już naklejony na kompa.
    > Oczywiście jak ktoś kupuje składaka skleconego przez studentów
    > w piwnicy to pewnie Win nie będzie.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    ja kupiem w sklepei bez windowsa