  • Data: 2007-02-11 23:41:26
    Temat: przesylka z chin (buty) a problemy ze znakiem towarowym
    Od: "dziadek" <a...@t...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zamowilem 5 par butow zastrzezonych znakiem firmowym (znaczek z
    charakterystyczna lyzwa ;) )

    Przesylka dotarla juz do kraju i czeka na mnie. Kurier poinformowal mnie, ze
    w przypadku nieoryginalnosci
    towaru buty zostana zniszczone a mnie czeka kara za zamowienie
    nieoryginalnego towaru z zastrzezonym znakiem.
    Przesylka przeszla juz rewizje wstepna, teraz mam dac informacje, czy ja
    odbieram, czy ma zostac odeslana do nadawcy.

    Sek w tym, ze jezeli zgodze sie odebrac (jak powiedzial kurier) buty zostana
    wyslane do wlasciciela znaku towarowego,
    tam tez ma byc ta ekspertyza i w razie nieoryginalnosci w/w konsekwencje.
    Kurier wspomnial, ze kara za naduzycie znaku towarowego i zniszczenia towaru
    to okolo... 5000-6000 zl !!

    Pytanie moje brzmi - co zrobic?

    Nadawca, pan chinczyk potwierdzil mi mailem, ze dzwonil do fabryki i ze buty
    sa ponoc oryginalne.
    Zanizyl on tez nieco wartosc kazdej pary butow, abym ja mogl zaplacic nizsze
    clo.
    Co do pana nadawcy to jak wiadomo - trzeba miec dystans i ograniczone
    zaufanie.
    Mowil mi on, ze ma duzo odbiorcow towaru w usa. Sama obsluga klienta itd
    wyglada dosc wiarygodnie.

    Nie wiem co zrobic, licze na pomoc.
    pozdrawiam
    dziadek