  • Data: 2014-06-15 18:08:20
    Temat: przepychanki z giodo cd..
    Od: news <c...@b...ba> szukaj wiadomości tego autora

    napisalem do giodo skarge z wnioskiem o wydanie decyzji (przez epuap),
    wnioslem wymagana oplate skarbowa (w slad za instrukcja na stronie
    giodo: Opłatę skarbową uiszcza się w kasie lub na konto: Dzielnica
    Śródmieście m. st. Warszawy, ul. Nowogrodzka 43, 00 - 691 Warszawa, Nr
    konta: 60 1030 1508 0000 0005 5001 0038. W tytule wpłaty, wraz z treścią
    - opłata skarbowa za.. .- należy zamieścić skrót GIODO, zaś dowód
    uiszczenia tej należności przesłać do Biura Generalnego Inspektora
    Ochrony Danych Osobowych.)
    - w skardze napisalem kiedy zostala oplata wniesiona a w tytule przelewu
    zamiescilem stosowna adnotacje.

    minelo 30 dni, zero odzewu. napisalem skarge w zadaniem usuniecia
    naruszenia prawa (brak odpowiedzi zgodnie z kpa) to mi odpisali wezwanie
    do okazania dowodu wniesienia oplaty skarbowej.
    ja im na to odpisalem, ze juz wnioslem oplate, i przeslalem kopie
    przelewu ale tez napisalem zazalenie na przewleklosc postepowania, to mi
    odpisalie ze bla bla... ze powinienem byl do pierwszego wniosku dolaczyc
    kopie przelewu (nigdzie nie ma slowa o tym) w oparciu o rozporzadzenie
    ws oplaty skarbowej...

    no zesz kuwa... a skad ja mam znac rozporzadzenie ? i teraz mija drugi
    miesiac i palcem nie kiwneli, chyba specjalnie zwlekali aby mi wytknac
    brak zalacznika w postaci kopii przelewu. a nigdzie na stronie giodo (w
    przewodnikach) nie ma takich wymagan.