  • Data: 2014-06-16 00:48:35
    Temat: Re: przepychanki z giodo cd..
    Od: news <c...@b...ba> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-15 18:14, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "news" <c...@b...ba> napisał w wiadomości
    >
    > Rozporządzenie masz znać, bo jest publikowane w Dzienniku Ustaw -
    > właśnie po to. Była gdzieś wzmianka o takich praktykach oraz jakaś
    > procedura żalenia się na to. Poszukaj, bo jestem prawie pewien. Oni
    > powinni niezłocznie po wpływie wniosku nieopłąconego wezwać Cie do
    > uiszczenia opłaty, skoro nie wiedzieli, ze ją wpłaciłeś.

    tez sadze ze powinni wezwac do uzupelnienia brakow, ale nie po ponad
    miesiacu... czego i gdzie dokladnie szukac ? nie popuszcze łajzom...

    rozumiem, ze mam znac rozporzadzenie (teoretycznie) ale skoro giodo jak
    rowniez epuap zawieraja wszystkie potrzebne informacje (krok po kroku)
    jak wniesc skarge czy wniosek, ale nie informuja o koniecznosci
    zalaczenia dowodu przelewu, to cos chyba jest nie tak.

    oni dobrze wiedzieli ze wplacilem tego samego dnia co zlozenie wniosku
    (napisalem to w pismie po przekroczeniu 30 dniowego terminu odpowiedzi)
    ale postanowili znalezc luke bo ich wezwalem do usuniecia naruszenia
    prawa w trybie kpa, to mi wywalili takie pismo z tym rzekomym brakiem
    wplaty. ku.. mać !