  • 1. Data: 2004-12-13 21:57:42
    Temat: przepadek mienia i mozliwosc jego sprzedazy
    Od: "Cabra" <d...@w...pl>

    Witam,

    mamy pytanie, w wielu serwisach (czego kolowiek) jest napisane ze jezeli
    nieodbierzemy towaru w ustalonym czasie to ten towar przechodzi na wlasnosc
    osoby/firmy prowadzacej owy serwis - skoro sie pod tym podpisuje to znaczy
    ze sie zgadzam.. mam tylko pytanie: czy potem legalnie tamta firma moze
    sprzedac ten sprzet ?? (generalnie mowimy teraz o komputerze). Bo jezeli
    moze go sprzedac to nie bardzo wiem na jakiej podstawie... przeciez nie
    posiada faktury zakupu tegoz sprzetu ?

    PZDR
    Cabra