  • 1. Data: 2005-02-07 16:13:30
    Temat: przeliczenie szczebli awansu zawodowego nauczyciela na konkretne kwoty wynagrodzenia
    Od: a...@o...pl

    nauczyciel po studiach rozpoczyna pierwszą pracę,
    dostaje najniższą płacę 849zł, potem zdobywa kolejne
    stopnie awansu zawodowego i zarabia coraz więcej.

    gdzie można znaleźć link, który pozwalałby wyliczyć wysokość wynagrodzenia?

    nie chodzi mi o jakieś zagmatwane ustawy, ale o siatkę płac i prosty wzór,
    który pozwala policzyć po ilu latach najwcześniej można wskoczyć na kolejny
    stopień i dostać kolejną podwyżkę.

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-02-07 16:20:26
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > który pozwala policzyć po ilu latach najwcześniej można wskoczyć na kolejny

    chodzi mi o coś takiego:

    na starcie kariery, 849 zł
    np. po 2 latach np. 920 zł
    np. po 5 latach np. 980 zł
    np. po 7 latach np. 999 zł
    itd. itp.

    pozdr
    Sebastian

  • 3. Data: 2005-02-07 17:08:48
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    tutaj masz tabelę płac, która prawdopodobnie będzie obowiązywała od 1
    stycznia 2005.
    http://www.menis.gov.pl/oswiata/projekty/rozp_310105
    _1.php

    tutaj masz dodatki na jakie może liczyć nauczyciel
    http://www.menis.gov.pl/oswiata/projekty/rozp_020205
    .php

    Co do zasad awansowania niech się wypowiedzą ci co awansowali.

    PawełJ

  • 4. Data: 2005-02-07 17:35:54
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > http://www.menis.gov.pl/oswiata/projekty/rozp_310105
    _1.php

    > tutaj masz dodatki na jakie może liczyć nauczyciel

    wielkie dzięki.

    > Co do zasad awansowania niech się wypowiedzą ci co awansowali.

    będę wdzieczny za tę informację

    pozdr
    Sebastian