  • 1. Data: 2002-10-02 11:55:48
    Temat: przekształcenie spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu
    Od: Wachmistrz <i...@p...onet.pl>

    Czy gdzieś w sieci można zlaleść jak się zabrać do
    przekształcenia spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu
    w pełną własność hipoteczną (nie chodzi mi o księgę wieczystą na tym
    prawie) i znaleść jaki aktualnie jest stan prawny. Chyba spółdzielnie
    miały jakiś
    ustawowy termin by być przygotowane na taką ewentualność.

    --
    Czuj duch:-)
    Wachmistrz

  • 2. Data: 2002-10-02 12:17:10
    Od: "mar" <c...@k...net.pl>

  • 3. Data: 2002-10-02 12:28:34
    Od: "Jacek P." <j...@p...fm>

> [...]
    > miały jakiś
    > ustawowy termin by być przygotowane na taką ewentualność.

    Owszem, mialy ale o ile mi wiadomo
    zostal przedluzony. Do kiedy, nie pamietam.

    pzdr.
    Jacek

  • 4. Data: 2002-10-02 13:47:20
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    http://www.google.com.pl/search?q=przekszta%C5%82cen
    ie+prawa+do+mieszkania+sp%C3%B3%C5%82dzielczego&hl=p
    l&lr=lang_en|lang_pl&ie=UTF-
    8&oe=UTF-8&start=10&sa=N

    Pzdr.
    Bam