  • 11. Data: 2009-12-02 12:22:10
    Temat: Re: Odp: przekręcony licznik samochodu
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 02 Dec 2009 13:07:13 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No nie. Jest zużyty bardziej, niż to mówił przed sprzedażą.

    Zużyty licznik? ;-)

    > To tak, jakby narzeczona twierdziła, że jest dziewicą, a po ślubie się
    > okazało, że przez lata była prostytutką.

    Z 300 tys. na 200 tys. to raczej z "miałam 300 chłopaków" na "miałam 200
    chłopaków"... tak czy inaczej do dziewictwa daleko... ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2009-12-02 12:38:39
    Od: GK <g...@g...pl>

    Henry(k) pisze:

    > Z 300 tys. na 200 tys. to raczej z "miałam 300 chłopaków" na "miałam 200
    > chłopaków"... tak czy inaczej do dziewictwa daleko... ;-)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    Albo nie miałam żadnego, a miałam 100 ;-)
    Różnica w ilości taka sama, ale znaczenie zupełnie inne.
    pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 13. Data: 2009-12-02 13:17:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Henry(k) pisze:
    > Zużyty licznik? ;-)

    Samochód. Gość twierdził, że jest zużyty na 100 tysięcy a jest na 200.

    > Z 300 tys. na 200 tys. to raczej z "miałam 300 chłopaków" na "miałam 200
    > chłopaków"... tak czy inaczej do dziewictwa daleko... ;-)

    W każdym razie w przypadku samochodów różnica pomiędzy 100 a 200 jest
    nieco inna niż w przypadku kobiet, bo to tylko porównanie było.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2009-12-02 14:44:38
    Temat: Odp: Odp: przekręcony licznik samochodu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:h6uq8spby56i.zezb650vhzqz.dlg@40tude.net...
    > Jaką szkodę? Przecież samochód działa tak samo i jest tak samo zużyty...

    Przykładowo ubezpieczyciela przy wycenie pojazdu używa tabelek, gdzie do
    wyznaczenia wartości bierze się pod uwagę wiek i przebieg. Więc, bez
    względu na to, jaki mamy pogląd na działąnie tegoi samochodu po prostu
    samochód z 300.000 km przebiegiem ma mniejszą wartość niż ten z przebiegiem
    200.000 km i w najprostszym rozumowaniu o tę kwotę nabywca został oszukany.

  • 15. Data: 2009-12-02 15:01:35
    Temat: Re: Odp: Odp: przekręcony licznik samochodu
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 2 Dec 2009 15:44:38 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Przykładowo ubezpieczyciela przy wycenie pojazdu używa tabelek, gdzie do
    > wyznaczenia wartości bierze się pod uwagę wiek i przebieg.

    Ah... teraz jasne. Choć bez sensu... :-) kto by zamienił samochód który
    zrobił 300 tys. km na niemieckich drogach na taki który zrobił 200 tys. po
    polskich ;-)

    Dzięki za wyjaśnienie i pozdrawiam
    Henry

  • 16. Data: 2009-12-02 15:20:43
    Temat: Odp: Odp: Odp: przekręcony licznik samochodu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:ft3pxnb69pqt.159842uucbt7n.dlg@40tude.net...

    > Ah... teraz jasne. Choć bez sensu... :-) kto by zamienił samochód który
    > zrobił 300 tys. km na niemieckich drogach na taki który zrobił 200 tys.
    > po
    > polskich ;-)

    Bezpośredniego przełożenia pewnie nie ma, ale ogólnie nawet na niemieckich
    drogach samochód mający 300.000 km jest tańszy od tegoi z przebiegiem
    200.000 km.

  • 17. Data: 2009-12-03 07:58:55
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Ah... teraz jasne. Choć bez sensu... :-) kto by zamienił samochód który
    > zrobił 300 tys. km na niemieckich drogach na taki który zrobił 200 tys. po
    > polskich ;-)

    po 200kkm i tak musialbys wymienica zawieszenie po czym by nie jezdzil
    wiec mialbys nowe - co za roznica po jakich drogach jezdzil