  • Data: 2003-02-10 21:36:56
    Temat: przedawnienie
    Od: "Seba" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Krótkie pytanie. Gmina od 1991 roku do 2001 roku wywłaszczyła mnie z
    kilku nieruchomości gruntowych w formie wydawanych przez siebie decyzji.
    Wywłaszczone nieruchomości były przeznaczone na budowę drogi dojazdowej.
    Nieruchomości stały sie z mocy prawa własnością gminy, natomiast ja nie
    otrzymałem żadnego odszkodowania za te nieruchomości. Decyzję stały się
    ostateczne. Czy istnieje jakiś okres przedawnienia do dochodzenia roszczeń z
    tego tytułu, tzn. żądania odszkodowania za wywłaszczoną nieruchomość? I
    jeżeli tak to jaki jest to okres?

    Pozdrawiam
    Seba