  • Data: 2007-03-12 12:37:38
    Temat: przdawnienie- modny temat
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czytam grupe i sporo w niej jest postów na temat przedawnień.
    Ja ma z kolei inny problem otóż pewna firma twierdzi poprzez komornika, że 9
    lat temu
    nie zaplaciłem im faktury na 397zł, teraz komornik chce odemnie ponad 1600zł
    Wiem że to placiłem, bo firma kiepska byla i wiecej z nią nic nie
    współpracowałem.
    Nie posiadam zadnej dokumentacji z przed 9 laty a w banku twierdzą ze oni
    trzymja tylko 5 lat archiwum.
    Pytanie czy jest jakiś sposób aby bank nie wiem z podziemi to wykopał tzn
    dokumenty z obrotami mojego konta.

    pablogt