  • 1. Data: 2005-03-26 08:22:04
    Temat: prywatny tel. na sluzbowej wizytówce
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    bez mojej zgody Prezes umieścił moj prywatny tel na mojej sluzbowej
    wizytówce. To nie fer! Juz nie pracuje w tej firmie - co moge mu zrobic?

  • 2. Data: 2005-03-26 08:38:55
    Temat: Re: prywatny tel. na sluzbowej wizytówce
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Sat, 26 Mar 2005 09:22:04 +0100, na pl.soc.prawo, kuba D. napisał(a):

    > bez mojej zgody Prezes umieścił moj prywatny tel na mojej sluzbowej
    > wizytówce. To nie fer! Juz nie pracuje w tej firmie - co moge mu zrobic?

    Hmm skoro nie pracujesz - to o co chodzi ze służbową wizytówką? Kto,
    komu, kiedy i w jakim celu będzie ją rozdawał?

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 3. Data: 2005-03-26 08:51:11
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2005 09:22:04 +0100, kuba D. naskrobał(a):

    > bez mojej zgody Prezes umieścił moj prywatny tel na mojej sluzbowej
    > wizytówce. To nie fer! Juz nie pracuje w tej firmie - co moge mu zrobic?

    głupia sprawa można straszyć ochroną danych osobowych o ile tel na
    abonament - na kartę też raczej bo przecież część ludzi przedstawia się od
    razu przy odbiorze. Generalnie najlepiej zrobić mu antyreklamę - to
    spowoduje że szybko zmieni 'zwyczaj'.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2005-03-26 09:30:06
    Od: "Goral" <g...@o...pl>

    >to spowoduje że szybko zmieni 'zwyczaj'.

    Skąd wiesz?

    Góral

  • 5. Data: 2005-03-26 10:19:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 26 Mar 2005 09:38:55 +0100, Olgierd
    <n...@n...problem> wrote:

    >Hmm skoro nie pracujesz - to o co chodzi ze służbową wizytówką? Kto,
    >komu, kiedy i w jakim celu będzie ją rozdawał?
    Moze chodzi o sluzbowa ogolnofirmowa :) Na ktorej sa rozne numery w
    tym ten prywatny.

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 6. Data: 2005-03-26 10:36:28
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > bez mojej zgody Prezes umie?cił moj prywatny tel na mojej sluzbowej
    > wizytówce. To nie fer! Juz nie pracuje w tej firmie - co moge mu zrobic?

    Po prostu nie przedstawiaj sie jak odbierasz tylko mow "słucham". Jesli
    gosc bedzie sie pytal kim jestes, to pytaj w jakiej sprawie dzwoni.
    Jesli okaze sie ze sluzbowej, to mow ze to pomyłka i tyle.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-03-26 11:58:12
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 26 Mar 2005 10:30:06 +0100, Goral naskrobał(a):

    > Skąd wiesz?

    bo zakładam że chce mnieć wiecej a nie mniej klientów?

  • 8. Data: 2005-03-28 10:38:25
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    kuba D. napisał(a):
    > bez mojej zgody Prezes umieścił moj prywatny tel na mojej sluzbowej
    > wizytówce. To nie fer! Juz nie pracuje w tej firmie - co moge mu zrobic?

    Mozesz zalozyc konkurencyjan firme: klienci dzwonia, wiec masz idealna
    okazje na udany biznes.

    --
    PozDro
    MarcinJM