  • 41. Data: 2023-12-04 11:43:43
    Temat: Re: prowokacja TVN - dziecko 11 lat bez kurtki
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 4 Dec 2023 11:40:48 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Niestety zbyt często. I mniejsze znaczenie ma to, jak często ja widuję,
    > a większe jak często dzwonią zaniepokojeni ludzie.

    No proszę, a ja przez całe życie takiego przypadku sobie nie przypominam,
    poza służbą wojskową.
    W Nowym Sączu wszystko jest wyjątkowe; nie tylko śnięte ryby nikogo nie
    dziwią, ale i ulice są pełne uzbrojonych ludzi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 42. Data: 2023-12-04 11:45:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Dec 2023 16:45:56 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Od Ciebie - to jak sam napisałeś - nawet lokalny dzielnicowy połączeń
    > nie odbiera. :-) Tu nie chodzi o to, czy Policja się Ciebie boi, tylko,
    > że szerzysz głupoty, które zniechęcają ludzi do poszukiwania pomocy tam,
    > gdzie powinni jej szukać. To jest problemem. W pozostałym zakresie
    > możesz sobie mieć zdanie o Policji, jakie tam tylko chcesz.

    Problemem jest raczej to, ze policja prędzej pałą przyłoży, niż
    pomoże.
    Masz przykład jak pomogła.

    Moze NS to jakis wyjątkowy powiat i pomagacie ...

    J.

  • 43. Data: 2023-12-04 13:54:36
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Co ma czaka na głowie czy imiennik do składania zawiadomień do kamery
    > nasobnej?

    Do składania nic, nie pisałem że cokolwiek ma. Natomiast dużo ma do tego
    co z tym zgłoszeniem będzie dalej, co opisałeś zaczynając od "W praktyce
    zadziała to tak". Skoro nie respektujecie przepisów , które was
    bezpośrednio dotyczą, trudno się spodziewać że będziecie respektować
    inne, w szczególności te dotyczące przyjmowania i procesowania
    zgłoszenia. To jest praktyka - a nie to co opisałeś.

    PD

  • 44. Data: 2023-12-04 14:38:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 11:43:43 +0100, Olin wrote:

> [...]
    > W Nowym Sączu wszystko jest wyjątkowe; nie tylko śnięte ryby nikogo nie
    > dziwią, ale i ulice są pełne uzbrojonych ludzi.

    Górale to inny naród :-)
    Ale zeby z bronią chodzili, to w Zakopanem nie widziałem :-)

    J.

  • 45. Data: 2023-12-04 16:32:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 11:43, Olin pisze:

> [...]
    > W Nowym Sączu wszystko jest wyjątkowe; nie tylko śnięte ryby nikogo nie
    > dziwią, ale i ulice są pełne uzbrojonych ludzi.

    Tyle jest w internecie
    https://tiny.pl/c2bq6
    https://tiny.pl/c2bxq
    https://tiny.pl/c2bxx
    https://tiny.pl/c2bx1
    Jest tego o wiele więcej ale nikt rasy nie informuje. Zresztą nei chce
    mi się szukać. To, ze Ty nie słyszałeś, to już nie moja wina. nie wiem,
    skąd Ty jesteś, ale gwarantuję Ci, ze tam również jest dokąłdnie ten sam
    problem.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 46. Data: 2023-12-04 16:35:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 14:38, J.F pisze:
    > Górale to inny naród ?
    > Ale zeby z bronią chodzili, to w Zakopanem nie widziałem ?

    Bo to nie Ty jedziesz, jak chodzą. Nie mówię, ze codziennie to jest, ale
    zaryzykuje, ze kilka interwencji w roku na pewno. Przynajmniej o tylu ja
    wiem a przecież jadę tylko, jak znajdą.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 47. Data: 2023-12-04 16:38:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 11:45, J.F pisze:
    > Moze NS to jakis wyjątkowy powiat i pomagacie ...

    Jak czytam te kolumnie, to po prostu nie wierzę. U nas, jak osoba
    przyjdzie do innej jednostki, niż powinna, to pierwsze pytanie jest, czy
    czasem tam ktoś jej nie odesłał, bo się to tępi. Ni9e wiem, jak jest
    gdzie indziej. Czasem się o tym na spotkaniach gwarzy i nikt nie
    przyznaje się do odsyłania ludzi ale może się nie chwalą. Shrek chciał
    strasznie błysnąć, jak to go zlali i wyszło mu "tak sobie".
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 48. Data: 2023-12-04 16:39:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.12.2023 o 13:54, PD pisze:

    > Do składania nic, nie pisałem że cokolwiek ma.
    To po co się w Shreka bawisz i to piszesz tu Załóż wątek o kamerze
    nasobnej i będzie wiadomo, co masz na myśli.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 49. Data: 2023-12-04 17:35:02
    Od: PD <p...@g...pl>

    > To po co się w Shreka bawisz i to piszesz tu Załóż wątek o kamerze
    > nasobnej i będzie wiadomo, co masz na myśli.

    Nie Robert. Odnoszę się do twojego opisu praktyki, który działa tylko w
    Twojej głowie. Najlepsze miejsce na takie odnoszenia jest pod tym do
    czego się odnoszę.

    PD

  • 50. Data: 2023-12-04 18:05:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Dec 2023 16:38:10 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > Jak czytam te kolumnie, to po prostu nie wierzę. U nas, jak osoba
    > przyjdzie do innej jednostki, niż powinna, to pierwsze pytanie jest, czy
    > czasem tam ktoś jej nie odesłał, bo się to tępi.

    Ale jakiej jednostki?

    Mam ci sfilmowac pustą dyzurkę na wejsciu?

> [...]
    > przyznaje się do odsyłania ludzi ale może się nie chwalą. Shrek chciał
    > strasznie błysnąć, jak to go zlali i wyszło mu "tak sobie".

    No ale Shreka nikt nie odsyłał.

    Nie wiem czy zastał dyżurnego na wejsciu, nie wiem czy nie pamietam
    ile kazali mu czekać na właściwą osobę do spisania zawiadomienia,
    ile stron ma kwestionariusz to sam chyba wiesz.

    Na drugi dzien, przed 15-tą był juz zlokalizowany właściciel busa,
    co dobrze świadczy, no ale potem jakis zator wystąpił w działaniach.

    J.